Monday, February 21, 2011

AlhamDuLiLLaH...

alhamdulilah...syukur kepada tuhan
Tuhan telah permudahkan segala urusan shud untuk mencari tempat latihan industi.
IT adalah industrial traning yang seharusnya dilakukan bagi setiap pelajar..
Bagi kami pelajar diploma pendidikan awal kanak-kanak, kami diwajipkan untuk membuat latihan industri di antara pra sekolah, tadika (swasta or kerajaan yang berdaftar and berlesen), taska dan tempat-tempat yang selayak dengan nya..

Terima Kasih kepada orang-orang yang banyak membantu shud dalam menguruskan segala urusan nie...
Ada cerita yang shud nak ceritakan nie tao kawan-kawan.. cerita panjangggggggggggggggggg.....tapi mari kita pendek kan!!!

On 18th Febuary 2011, Friday at 10 am..
Permulaan...ini disebabkan moto kesayanganku ELIT da nak buat hal jadi terpaksa la shud menaiki LRT Putra untuk pergi ke TASKA permata perkeso, jalan AMPANG..
Dari Terminal Putra dan turun di stesen Jelatek.. tambang tiket ke Jelatek RM1.30..jeee
yang shud nak gelak kan nie...hah...hahahahah....hahhahahahhaah

Tao tak sebab apa shud gelak?? yeala shud gelak sebab shud da lama sangat-sangat!!! tak pakai high heel..da la pakai high heel kne jalan kaki pulak tuu!!!!!
shud pakai la heel MERAH, baju kurung MERAH, tudung pun cadangannya nak pakai MERAH jugak tapi.....amboi MERAH NYA MAK NGAH!!!!.. tak jadi so pakai tudung putih  pun jadilah.. yeala cakap interview kan..
Ha dah sampai kat JELATEK, kena la turun dan berjalan kaki sejauh 1 KM lebih kot..kot-kot nye.. tak mengira pulak saya jaraknya....bayangkan kawan2 dengan pakai high heel...
Ditengah-tengah perjalanan..ADEI...sakitnya kaki aku!!!!! dengan berpeluhnya fuhhh...takot-takot x cun pulak depan pakwe2 office hahhahaha...xdew la gurau je
HAAAAAA....nasib baik kaki ku tak melecet..alhamdulilah lagi sekali..

Sampai TASKA PERMATA perkeso...semua kanak-kanak salam dan peluk kami...seronok sangat rasanya hati ini..melihat keriangan kanak-kanak,tangis tawa...macam-macam gelagat ada.

NAK tengok tak gambar anak-anak kecil 2????

INI dia gambarnya...........

Aktiviti kanak-kanak 4 tahun..

Tema minggu tersebut adalah BENTUK..
segala aktiviti yang dijalankan berunsurkan bentuk..

TASKA PERMATA PERKESO
yang telah dirasmikan oleh isteri PM iaitu ROSMAH..


Shud diterima bagi membuat practical dekat situ...ALHAMDULILAH..urusan selesai anda LULUS!!!!
SELAMAT DATANG cikgu...
Bakal menerima gelaran guru..didiklah anak-anak ini dengan seikhlas-ikhlasnya..
CIKGU SHUHADA..


No comments: