Pages

Friday, February 25, 2011

Naniey become MY model..

Semalam 25 Febuary 2011...Hari Jumaat yang sangat dirahmati n tenang membuatkan Ku merasa sunyi.
Aku mulai mencari budak-budak dan kini tangan Ku gatal kembali..

Pada pukul 11.30 malam, sewaktu aku menunggu Sakinah mengemas barang...Aku memangil Naniey... Iaitu housemate Sakinah, budak berumur 19 tahun yang bakal menjadi mangsa tangan gatal Ku!!! hahahhaha....
Dengan memohon kebenaran dia mempersetuji untuk diConteng dengan warna-warna ke atas muka nya..

Kini proses-proses tangan gatal Ku bermula:
  1. Alas pelembab ke muka Naniey dengan sapuan nipis;
  2. Tepekkan bedak Miyami by Cosway...Naniey gunakan Miyami 02-medium;
  3. Eyes (MAC[x ori]-Nadia) : based color- white, kelopak mata diwarnakan dengan light+dark pink, hujung mata diwarnakan dengan warna tuqoise+blue black;
  4. Eyeliner nipis;
  5. Maskara-brown (jenama apa pun aku lupa sebab semua barang yang aku gunakan adalah hak milik kekal MEREKA);
  6. Blusher-baby pink;
  7. lip smooth + lipstick.
Thats all process yang tangan gatal Ku lakukan...
Nak tengok hasil NYA???


Ha ini lah hasilnya...
Hasilnya biasa-biasa saja...Dah lewat malam pun..
Shud baru nak berjinak-jinak dengan Make-up nie.. Mana la tao benda nie boleh menambahkan pendapatan shud..Mencari masa untuk pergi ke Krusus Make-up dan Mencari guru yang sudi mengajar shud nie... =)

1 comment:

coffee said...

wahhhhhh

follow me back please! tQ


lalu sini.. nak header or banner free? let me know k.. http://rahimiarafpin.blogspot.com/2011/02/berita-pasal-free-banner-to-blogger.html